Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.07.2010 15:30 - Ден втори. Топъл чай с мед и се старая да ме има.
Автор: lovemenot Категория: Лични дневници   
Прочетен: 579 Коментари: 0 Гласове:
5

Последна промяна: 21.07.2010 15:31


  Събуждам се преди алармата на телефона. Отварям очи, затварям очи. Дишам. После се сещам за снощния разговор и изведнъж съм се събудила в свят без него. Затварям очи. Моля, преживейте този ден без мен. Но няма кой да ме чуе. Насилвам се да стана, да си измия зъбите, да се облека. Дори правя бегли опити да се разбързам. Твърде бегли. Закъснявам с 10 минути, което не ме впечатлява особено. А може би, би трябвало. Без него и без работа би станало съвсем терсене. Пия топъл чай с много мед и си пожелвам сладки дни. С лек сарказъм. Че ще са топли е ясно. А всъщност нещата не са толкова трагични. Не знам дали съм порастнала или съм преживяла достатъчно, или ми е писнало да преодолявам някого. Всяка стъпка ми се струва почто рутинна. Най-важното е да не говоря с него и да не го виждам. Но социопатското настроение е изчезнало. Подновявам си акаунта във фейсбук. Пускам скайп и телефоните. До следващия път, когато реша, че искам да съм сама. Искам да се превърна на малка капсулка, която да сънува море. И да остане само пяна от дните без него, която да заличи самотните ми летни стъпки по пясъка.


Тагове:   ден,   мед,


Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: lovemenot
Категория: Лични дневници
Прочетен: 10916
Постинги: 3
Коментари: 4
Гласове: 23
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930